Doelgroep analyse en persona's
Om de website volledig af te stemmen op de doelgroep is vooraf uitgebreid research gedaan. Voor wie maken we de website, welke doelstellingen en informatie behoeftes hebben ze en wat zijn hun kenmerken? De 2 meest belangrijke gebruikersgroepen van de website zijn de (toekomstige) bewoners en hun (klein)kinderen. De inhoud maar tevens indeling en presentatie diende volledig aan te sluiten bij hun wensen, eisen maar net zo belangrijk hun computerkennis en visuele capaciteit.
Concurreren met Funda
Een belangrijke investeringseis voor de nieuwe website was om op de een of andere manier te kunnen concurreren met Funda. Dat de website tevens een platform werd voor te koop staande appartementen. Naast een sectie waarin uitgebreid alle appartementen worden besproken, bevat de website een sectie met alle beschikbare appartementen. Een serie foto’s, afmetingen en details geven de potentiële koper alle benodigde informatie online.
Lets start something amazing together
We denken graag mee over jouw ideeën, wensen en dromen. Helpen je met keuzes maken, spuien alvast een paar creatieve ideeën en behoeden je voor digitale valkuilen. Zullen we een afspraak maken?